Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 16 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: AMORTÜSÖRLERİM NE YAPIYOR :D

  1. #1
    Pacuko
    Guest

    Question AMORTÜSÖRLERİM NE YAPIYOR :D

    bildiğiniz gibi dl650 min amortüsör keçesi çanakkale gezisi sırasında patlamıştı. bende değişimi yaptım. 2 keçeyide yağlarıda değiştirdik. fakat sonraki ilk sürüşümde ilk olarak frenler bi zayıf gelmeye başladı, neyse belki vakti ile toplayacak dedim. sonraki sürüşte ise silivriye gelirken farkettimki makine virajlarda stabil değil birde sağa çekiyor. tahminimce amortüsör içindeki yağlar eksik geldi bunu nerden çıkartıyorum şurdan; kitapçıkta 524 ml yazarken götürdüğüm yerde 510 ml kondu. yağın değeri uyuyordu 10w onda sorun yok. kendi kafamdan şu düşüncüler var. ya amortüsörler gerçekten o azıcık eksik olan yağı banahissettiriyor yada sertlik ayarını tam yapamadık. sağa çekmesi konusunda da amortüsör ayarlarında bi denksizlik var diye düşünüyorum. farklı bir görüş çıkar diye sizede bir sorayım dedim.


  2. #2
    Pacuko
    Guest
    bu gün işe gelirkende sanki ön lastiğin havası 6 psı daha düşükmüş gibi gidonda bi gariplik vardı gittim olması gereken değere şişirdim. biraz düzeldi gibi ama gidon bi garip bi baktırıcam kesin

  3. #3
    ÜSTEĞMEN BEYAZADAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.Mart.2017
    Nereden
    Çerkezköy
    Mesajlar
    1,433
    Çok net bir bilgim olmasa da eğer sürekli sağa çekme eğilimi varsa, montaj demontaj sırasındaki eksen kaymalarından olabilir. Birten'in motorunda daha fazla sağa çekme vardı ve söküldüğünde gördü ki montajda eksen kaymaları mevcut.

    Sadece fren yaptığında kayma hissediyorsan hidrolik sıvılarının eşit olmamasından kaynaklanabilir diye düşünüyorum.

    Same shit, different day....
    SAME SHIT, DIFFERENT DAY...

  4. #4
    BAŞKAN YÜZBAŞI Roadcarver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24.Mart.2017
    Mesajlar
    1,581
    Götürdüğün yer hep 510 mu koyuyormus kitapcikta 524 yazıyor dedin mi Oben yanlış hatırlıyor olabilirler

  5. #5
    Pacuko
    Guest
    Alıntı BEYAZADAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok net bir bilgim olmasa da eğer sürekli sağa çekme eğilimi varsa, montaj demontaj sırasındaki eksen kaymalarından olabilir. Birten'in motorunda daha fazla sağa çekme vardı ve söküldüğünde gördü ki montajda eksen kaymaları mevcut.

    Sadece fren yaptığında kayma hissediyorsan hidrolik sıvılarının eşit olmamasından kaynaklanabilir diye düşünüyorum.

    Same shit, different day....
    abi benim tehşis te senin dediğin yönde makina giderken sağa gitme eğiliminde frende ve virajda amortüsörlerin yumuşaklığı bariz belli ediyor kendini

  6. #6
    Pacuko
    Guest
    Alıntı Roadcarver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Götürdüğün yer hep 510 mu koyuyormus kitapcikta 524 yazıyor dedin mi Oben yanlış hatırlıyor olabilirler
    kitapçık verisini söyledim abi. 510ml yeter o farkı anlayamazsın dediler. bütün motorlara hemen hemen öyle koyuyormuş. olmadı seninkinden ekleriz azıcık. bu arada hidrolik yağ açıldıktan sonra 6 ay içinde bozuluyormuş bilgine.

  7. #7
    BAŞKAN YÜZBAŞI Roadcarver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24.Mart.2017
    Mesajlar
    1,581
    Alıntı Pacuko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kitapçık verisini söyledim abi. 510ml yeter o farkı anlayamazsın dediler. bütün motorlara hemen hemen öyle koyuyormuş. olmadı seninkinden ekleriz azıcık. bu arada hidrolik yağ açıldıktan sonra 6 ay içinde bozuluyormuş bilgine.
    Ekleriz sıkıntı yok 6 ay olmadi daha

    LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Rüzgarı Ruhunda Hisset

  8. #8
    Pacuko
    Guest
    Alıntı Roadcarver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ekleriz sıkıntı yok 6 ay olmadi daha

    LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    eyvallah abey

  9. #9
    Banned ASTEĞMEN Bilkan55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23.Mart.2017
    Nereden
    Büyükçekmece/İst
    Mesajlar
    643
    Psikolojik bence . O kadar yag farkini imkansiz hissedemezsin.. ayarda hata yapmıs olabilirler baktir tekrar.

  10. #10
    Pacuko
    Guest
    Alıntı Bilkan55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Psikolojik bence . O kadar yag farkini imkansiz hissedemezsin.. ayarda hata yapmıs olabilirler baktir tekrar.
    abicim neden hissedemiyim ? yani motorun eski hali ile yeni halini neden anlamayayım ? ben motorla bütünleşik sürüyorum. ben kaç ml yağ farkı olduğunu söyleyemem ama bu motor eskisi gibi değil diyebilirim. o akadar farkındalığımız var haaa belki sadece yağ o kadar eksik kalsa herşey eski ayarda olsa belki anlamam o doğru olaiblir ama. bir farklılık var.

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •